Teknoloji

Samsung, pazar payına göre 17 yıldır küresel TV lideridir.

Küresel TV pazarının liderliğini elinde bulunduran teknoloji devi Samsung, bağımsız pazar araştırma şirketi Omdia’nın açıkladığı bilgilere göre 2022 yılında bir kez daha dünya TV pazarının lideri olmayı başardı. Böylece şirket, 17 yıldır üst üste dünya TV pazarının lideri konumunda.

Bağımsız pazar araştırma şirketi Omdia’nın verilerine göre Samsung, 2022 yılında bir kez daha dünya TV pazarının lideri oldu. Böylece Samsung, 17 yıl üst üste küresel TV pazarının lideri oldu. Söz konusu bilgiler, Informa Tech LLC tarafından 2022 yılının son çeyreğinde yayınlanan “TV Setleri Spot Işığı / TV Setleri Pazar Takibi” raporuna dayanmaktadır. Rapor, dünya genelindeki üreticilerin bizzat paylaştığı “yıllık satış miktarı/ciro” rakamlarını içermektedir. .

Premium ve üst düzey izleme deneyimi sunan TV ve ekran dizilerine öncelik veren Samsung, Neo QLED serisi başta olmak üzere ürün ve teknolojilerle TV segmentindeki liderliğini sürdürüyor. Omdia’nın araştırmasının verilerine göre Samsung, 2022 yılında QLED ve Neo QLED TV satışlarında 9 milyon 650 bin adetlik satış rakamına ulaştı. milyon satış. Aynı verilere göre Samsung, 2022 yılında ultra geniş ekran TV pazarının da başına geçti. 2022 yılında 75 inç ve üzeri TV’lerde pazar payı yüzde 36,1; 80 inç ve üzeri TV’lerde pazar payını yüzde 42,9 olarak açıklayan şirket, 2 bin 500 doları aşan fiyat etiketiyle premium TV kategorisinde yüzde 48,6 ile en büyük pazar payına sahip.

“Bu başarı, kullanıcılarımızın ürünlerimize olan bağlılığı ve güveni sayesinde mümkün oldu”

Markanın dünya çapında elde ettiği bu başarıdan çok memnun olduklarını belirten Samsung Electronics Türkiye Tüketici Elektroniği Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mert Gürsoy, şunları söyledi:

“Samsung olarak televizyon sektöründe en iyiye ulaşma motivasyonumuz; Tüketici odaklı kullanım kolaylığı sağlayan yüksek teknoloji, özgün tasarım ve akıllı özelliklerle hayata geçirmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Bu güçlü argümanı bağımsız araştırma şirketlerinin bilgi birikimiyle kanıtlamaktan da mutluluk duyuyoruz. 17 yıldır sürdürdüğümüz pazar liderliği, kullanıcılarımızın çalışmalarımıza olan sadakati ve güveni ile mümkün olmuştur. Samsung Türkiye Tüketici Elektroniği birimi olarak bu global başarıyı Türkiye’de 8 yıldır ciro pazarının lideri olarak sürdürüyoruz. Toplam pazar lideri olmasının yanı sıra, 2022 yılında dünya fotoğrafçılığına benzer şekilde Türkiye ultra geniş ekran TV pazarının da lideri olmuştur. 2022 yılında 75 inç ve üzeri TV’lerde pazar payı yüzde 69; 80 inç ve üzeri TV’lerde pazar payını yüzde 75 olarak açıklayan şirketimiz, 2.500 doları aşan fiyat etiketi ile premium TV kategorisinde yüzde 76 ile en büyük pazar payına sahip. Samsung Türkiye’nin küresel rakamların çok ötesindeki bu başarısı, Türkiye’yi bağlı olduğumuz MENA bölgesinde TV satışlarında başkan konumuna getirirken, MENA’nın toplam satışlarına da önemli katkı sağladı. bölge. Bu başarı; Önümüzdeki yıllarda markamıza güvenen siz değerli tüketicilerimize daha fazlasını sunmak hedefiyle bunu hem büyük bir gurur hem de yeni hedefler olarak görüyoruz.”

Samsung’un küresel TV pazar lideri olma yolculuğu 2006’da başladı

Samsung, kullanıcı odaklı tasarımları ve her yeni cihazla daha kullanışlı hale gelen kullanıcı deneyimleri sayesinde TV pazarında 17 yıllık liderliğini sürdürüyor. İlk olarak 2006 yılında Samsung tarafından piyasaya sürülen Bordeaux TV, rafine tasarım çizgisi ve hafif yapısı ile LCD TV’lerin yaygınlaşmasını sağlamıştır. Böylece Samsung, TV pazarında dünya liderliği koltuğunun sahibi oldu. 2009 yılında piyasaya sürülen ilk LED TV ve 2011 yılında piyasaya sürülen ilk akıllı TV ile Samsung, çığır açan teknolojileri sayesinde pazar liderliğini korumaya devam etti.

Samsung’un Quantum Small LED teknolojisi ile Neo QLED ve MICRO LED ekranları ezber bozuyor.

Öncü teknolojileri ile Samsung, görüntü kalitesinde inovasyonun sınırlarını zorlamaya devam etti. 2017 yılında ilk kez lanse ettiği QLED TV ile ‘yeni nesil ekran’ konseptini beraberinde getirdi. Bu ekranlarda kullanılan quantum dot teknolojisi renk hacminde yüzde 100’lük bir orana ulaştı. 2018’in çığır açan QLED 8K ekranlarını, 2021’de Quantum Small LED teknolojisine sahip Neo QLED ve MICRO LED ekranlar izledi. Tüm bu yenilikçi teknolojiler, TV’lerde görüntü kalitesine ve kullanıcı deneyimine yeni bir boyut katarken, her biri ile sınırları yeniden değiştirdi. öğle yemeği.

Samsung, Lifestyle TV dizisi gibi yeni kategorilerde ön sıralarda yer almaya devam ediyor. Şirket, 2016 yılında The Serif’in ikonik tasarımı ile yeniliklerine devam ederken; The Frame, The Sero, The Terrace, The Premiere ve The Freestyle gibi kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşıyan yenilikler geliştirmeye devam etti.

2023’te özelleştirme ve kullanıcı ihtiyaçlarına odaklanma

Samsung, 2023’te kullanıcıların ihtiyaçlarına odaklanan teknolojiler geliştirmeye devam ediyor. SmartThings ekosistemi sayesinde Samsung, birden fazla cihazda entegrasyon ve bağlantı özelliklerini daha da mükemmelleştirmeye odaklanıyor. Güvenlik özellikleri, Samsung dünyasında birinci öncelik olmaya devam ediyor. Samsung TV kullanıcıları, kişiselleştirme özelliğini her geçen gün artıran çalışmalar sayesinde ekranlarını tamamen kendi tercih ve ihtiyaçlarına göre kullanabiliyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu